2 lata temu Ford Fiesta VII generacji doczekał się liftingu. Wraz z odświeżeniem wyglądu nowej Fiesty pojawiła się również gama nowych silników. Główną nowością w ofercie były oczywiście jednolitrowe 3-cylindrowe jednostki Ecoboost o mocy 100 KM oraz 125 KM. Testowany egzemplarz jest wyposażony w słabszą wersję. Czy jeden z prekursorów silników małolitrażowych z turbodoładowaniem i zarazem zdobywca tytułu „Międzynarodowy Silnik Roku” w 2012 oraz 2013 ma szanse w walce z tradycyjnym silnikiem 1.4 Duratec 96 KM?
2 lata temu Ford Fiesta VII generacji doczekał się liftingu. Wraz z odświeżeniem wyglądu nowej Fiesty pojawiła się również gama nowych silników. Główną nowością w ofercie były oczywiście jednolitrowe 3-cylindrowe jednostki Ecoboost o mocy 100 KM oraz 125 KM. Testowany egzemplarz jest wyposażony w słabszą wersję. Czy jeden z prekursorów silników małolitrażowych z turbodoładowaniem i zarazem zdobywca tytułu „Międzynarodowy Silnik Roku” w 2012 oraz 2013 ma szanse w walce z tradycyjnym silnikiem 1.4 Duratec 96 KM?